Friday, January 14, 2011

Masaimara

4.januar gjekk turen til Masamara for meg, Anders, Birgit, Joakim og Vårin.
Reiste ut på ein liten kveldskøyretur inne i nasjonalparken då vi endeleg kom fram etter ei 7 timars med reise mot grensa til Tanzania.
















Aslan har kome ut av (kles)skåpet
Gutta på bakerste benk + Birgit og Vårin


















Fekk litt følelsen å køyre rundt på eit maleri.


















Æ’re bare skilpadder her eller?









































2huastruts


















Tilbakeblikk


















Ute til lunsj

Stoka!














































Ikkje tråkk på ståkken om du skal krysse elva


Tenna på tørk

Sjiraffen viste seg å vere god på innsida




















Soloppgang i Masaimara 06:30

Ser du ein Gepard med to ungar har du flaks. Check! 




13 comments:

  1. Kjempefine bildu, Øystein! :) Høyres ut som om det va ein fin tur :)

    -Ingebjørg

    ReplyDelete
  2. Desse bildå å "Once upon a time in Africa" på øyra! Kan kje bli bedre! Kos deg!
    Arne

    ReplyDelete
  3. Hallo! Moro å sjå koss du ha hatt det siste vikutn! Heilt utrulee bildu. Nå må du kose deg saman med brodern og Synnøve. Klem frå uss i stugu heime,

    ReplyDelete
  4. Takk for det Ingebjørg! Flott at du engasjerar deg iRE:ACT Hemsedal forresten! Du er flink!

    Går aldri lei den sangen Arne. Kos deg sjæl ass!:)

    Triveleg med besøk ja. Håpar dikkon har det fint heime!

    Øys:)

    ReplyDelete
  5. Hallo Afrika! Ei lita helsing frå ei vedfyrt stugu på Trøym Sør. Me har sett norsk seier i håndball Norge-Østerrike i kveld. Har ete fleire vaffelhjarte på rette staden saman med mor di. Håpar du og gjestene har det midt i blinken. Er det varmt hjå deg no, utan vedafyring? Harebrara! Klem frå tante Liv

    ReplyDelete
  6. Godt nytt år,Øystein!!Endå ein fantastisk bildeserie frå deg!Du kan gje ut ei praktbok med magiske Afrikamotiv etter dette opphaldet!Glad for at vesle-birjit har deg i landet!!
    Klem frå Kjellaug

    ReplyDelete
  7. Takk for helsing tante Liv! Fint at du held mutter med selskap nnimellom!

    Godt nyttaar til deg og Kjellaug. Mykje fint aa fotografere her veitu.
    Alltid triveleg aa prate tull med Veslebilla!:)

    ReplyDelete
  8. Du legg ut så fantastisk mange fine bildu, Øystein! Utrulig lett å drømme seg burt.. E vil og dit! Fortsett å nyt upphaldet så masse som det ser ut som du gjør! :-) Du æ kul. Klem frå ingrid :)

    ReplyDelete
  9. Hei på deg! Flott å sjå alle safaribildene. Håpar du har hatt fine daga saman med Yngve og Synnøve! Her på bruket ladar Sondre opp til slagverkkonsert og Ingrid til fiolinøving. Mari er vokalisten i huset:"Nå synger vi en sang, ja, nå synger vi en sang. Og den skal være til Øystein. Og Øystein du er en koseli gutt, og vi er så glade for å (snart)ha deg her!" Klem fra tante pluss fire.

    ReplyDelete
  10. jeg trodde virkelig ikke det var mulig å dokumentere en safari såååå uuutrolig bra. litt satt ut her. da jeg var på safari måtte jeg bare gi opp og satse på at jeg beholdt minnene fordi bildene blei så dårlige. men jaggu, detta var greier, nesten som jeg klarte å gjenskape en safari-tur! du er uutrolig flink øystein! kos deg videre. gleder meg til å se deg i Norge etterhvert!
    ingrid røddis

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. JEG HAR FAKTISK VÆRT DER JO!!!! GØØØY!!! (leste bilde teksten etter jeg hadde skrevet innlegget.. ehhe.. jeg har jo vært i massaimara!) ikke rart jeg klarte å gjensakpe reisen! tror jeg må få noen kopier av de bildene dine øystein;)

    ReplyDelete
  13. Takk for nok ein triveleg melding Ingrid!
    Alltid stas med skryt frå storesyster!
    Bilder skal du få...alt mitt er ditt vettu!;D

    ReplyDelete