Monday, November 1, 2010

Høgdepunkt 1. veke

1. "God bless Uganda" - Skjønte eg nærma meg det rett kontinent då ein gjeng med Afrikanske ungar plutseleg sette igang å synge for full hals på flyet.

2.  Tre mzungo'er kledd i gomaz tok imot meg på flyplassen. 
Veldig godt å treffe Birgit, Anders og Kikki att.

3. Møtet med dei Afrikanske ungane. Ropar " Habari! Mzungo! How are you? " kvar gong dei ser deg.

4. Naturen. Sola, lufta, lukta. Er veldig frodig her. Regntid vil seie at det kanskje regner ein halvtime iløpet av dagen og at det er ganske kaldt her (mellom 20-30 grader). Som det vintermenisji e æ, så syns e jaddi de e varmt nøkk!


5. Trafikken. 
- Er det ikkje plass til å køyre forbi på høgresida, bruk venstre sida. 
- Du kan køyre forbi når det kjem motorsykkel imot, den kan jo køyre utanfor vegen. 
- Kjem det to bilar imot må DU køyre utanfor vegen.
- Er du redd for at ein av dei tre lastebilane du køyrer forbi også skal legge 
seg ut? Tut!





Ordbok:
gomaz - nasjonldrakt
Habari - Korleis går det? 
Mzungo - Kvit mann


5 comments:

  1. Så morro at du har fått deg blogg! Den er helt super - liker navnet, bildene, teksten og hele smørja. Bror din er stolt av deg.

    ReplyDelete
  2. Fin blogg Øystein! Spennande å høyre kva du opplever! Hvis ikkje det passar veldig dårleg, så kjem vi på besøk den 16.januar:) Me sjåast! Og pratast på skype!

    ReplyDelete
  3. Takk for god støtte mine kjære brør! Det varmar gøtt i eit allereie varmt land!:)

    ReplyDelete
  4. Sø kosleg at du he fængji deg blogg!
    Eg gledar meg ti å fygje mæ:)
    God bless..

    ReplyDelete
  5. Hurra! Gleder meg til eg kan spre bloggen ut i alle kriker og kroker! Blir godt å kunne høyre ifrå deg (e som fortsatt har litt angst mot skype vil følge deg iherdig her). men angst skal trossast, me snakkast på skype bror!

    ReplyDelete